niedziela, 15 stycznia 2012

WŁOSY - rozdwojone końcówki :(

Po kilku dniach znów witam Was bardzo serdecznie :)
Dzisiaj chciałam się poradzic , zapytac co zrobic by zredukowac ilośc rozdwojonych końcówek włosów.
Od 2 lat zapuszczam włosy i dbam o nie w szczególny sposób , a mimo to mam rozdwojone końce!
Wiadomo podciąc trzeba , ale w przypadku gdy chodzi o zapuszczanie to jest to minimalna długośc w odstępach 6 -cio miesięcznych . Może znacie jakieś świetne produkty , które zmniejszą ilośc zniszczonych końcówek ? A może całkowicie regenerują włosy  ? Czekam na Wasze porady ( najlepiej sprawdzone )!!!


Patrzcie jakie to wstrętne :

Atego chcę uniknąc
Pozdrawiam i przypominam o rozdaniu ::)

4 komentarze:

  1. Okropne. Ja mam rozdwojone końcówki i nie czuję się z tym dobrze. Trzeba podcinać, ale... ja nie chce!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam rozdwojone końcówki ; ///

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej zapraszam na bloga http://cosasyminimas.blogspot.com/ bo tu bywam czesciej ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj,na rozdwojone koncowki polecam olejek Bhringraj, do kupienia w Naszym sklepie www.aritacosmetics.pl
    Zapobiega rozdwajaniu się końcówek, nadaje gładkość i piękny połysk. Posiada właściwości kojące, uspakajające i chłodzące. Przepiękny orientalny zapach ziół i kokosa utrzymuje się na włosach nawet po kolejnych myciach.
    Zapraszam rowniez do polubienia www.facebook.com/aritacosmetics
    Niebawem wiosenna promocja 20% na zakupy w naszym sklepie.
    Bedziemy na biezaco informowac na fun page facebook :)
    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń